Znajdź nas! Dołącz do naszej grupy na nk! Polub nas! Dołącz do naszej grupy na fejsie! Obserwuj nas na instagramie!

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
energia, znajomi
Smutek 
hej. mam pytanko odnośnie energii. Gdy mi się skończy, to wyskakuje mi okno, w którym mogę kupić ją za rubiny, ale jest też znaczek "poproś" , którego nie da się go kliknąć... Huh  kilka lat temu jak grałam w tą grę, nie było z tym problemu. nie wiem czy teraz coś się pozmieniało, czy może problem w czymś innym Zdezorientowany 
Druga sprawa to znajomi... poznaję nowych, są widoczni w zakładce przyjaciele, natomiast nie ma ich na dole gry, w miejscu, w którym mogę ich odwiedzać Smutny o co chodzi? ktoś pomoże?
Odpowiedz
Gram od około dwóch lat na nk i "poproś" zawsze miałam nieaktywne. Za to na fb działa. Nie wiem od czego to zależy. Może zgłoś problem bezpośrednio do twórców.

Co do znajomych, na jakim portalu grasz?
Korzystasz z naszych podpowiedzi? - Dodaj punkt reputacji za pomocny post.
[Obrazek: apM8p2.png]

Odpowiedz
(12.04.2017, 18:14)Kasiuchetka napisał(a): Gram od około dwóch lat na nk i "poproś" zawsze miałam nieaktywne. Za to na fb działa. Nie wiem od czego to zależy. Może zgłoś problem bezpośrednio do twórców.

Co do znajomych, na jakim portalu grasz?

Witaj. dziękuję za odzew Oczko Gram na gry.pl.
Odpowiedz
Mamy parę osób z gier, to może coś poradzą Uśmiech
Korzystasz z naszych podpowiedzi? - Dodaj punkt reputacji za pomocny post.
[Obrazek: apM8p2.png]

Odpowiedz
(12.04.2017, 18:19)Kasiuchetka napisał(a): Mamy parę osób z gier, to może coś poradzą Uśmiech

Dziękuję Duży uśmiech
Odpowiedz
Seria pytań:
1) A ilu masz grających w Skalne na tym portalu?
2) czy pierwszego konto na różnych portalach należących do Spilgames zakładałaś na gry.pl?
3) czy dostałaś kiedyś bana na gry.pl?
[Obrazek: tmudUcH.png]
[Obrazek: a51aaTp.png]
Odpowiedz